Kontakt Julie Lindegaard
Hop ombord i mit nyhedsbrev og få tips og tricks til PR
Skriv din mail herunder, så får du automatisk gode råd og overvejelser, inden du kontakter medierne for omtale.
Når du skriver dig op, giver du tilladelse til, at jeg må skrive til dig.
Når du ikke vil høre mere fra mig, kan du trykke afmeld i bunden af mailen, eller kontakte mig på post@julielindegaard.dk, så sletter jeg straks dine info.
Læs mere på bloggen
Ledere, I er ikke så vigtige som I tror!
Kære leder, før du hænger dit billede op på væggen som årets boss, så tag lige et kig på disse tal fra Ballisagers Kandidatanalyse Spoiler alert: Du er ikke stjernen i showet, selvom du måske tror det! Når det handler om, hvad der virkelig tæller på jobbet, er det...
Sådan finder du en god moderator til dit event, konference eller debat?
- Hvad er en moderator – og hvorfor skal du overveje at få en moderator til dit event? En moderator er guld værd, når du skal afvikle en paneldebat, køre live-interview på scenen, præsentere en række foreskellige pointer fra forskellige personer. Det kræver en trænet...
Klar til Seedster 7.0
Jeg har fået den store mulighed at være mentor og oplægsholder på iværksætterkonferencen Seedster. Der er et kæmpe event i Spanien, hvor iværksætter Jesper Buch, Malene von Kiær og det seje tema bag skyder 7.0-udgaven igang sammen med 300 iværksættere og nogle af de...
Leder på sociale medier – sådan gør du dig synlig
Synlighed er vigtigt. Vi ved, at når kunderne skal vælge leverandør og produkter er kendskab vigtigt. Vi ved, at det er nemmere at tiltrække medarbejdere, når man har et stærkt brand. Som leder tænker du måske: Pyh, det har vi heldigvis marketing/kommunikation/salg...
Filmturisme – sådan får du mere ud af filmholdets besøg
Den danske turistbranche har fået øje på effekterne af filmoptagelser. At blive eksponeret i film- og TV-serier er massiv branding og skaber fundament for enorm tiltrækning af turister. Men branchen skal også få øje på mere end blot de brandingmæssige effekter. Der er...
Et logo er ikke bare et logo…
Odense Teater trængte til nyt visuelt udtryk, og det tog mig og min afdeling fire år – fra jeg startede i mit job som kommunikations- og salgschef - til det lykkedes. Oplæbet var langt. Men da arbejdet først blev sat i gang, gik det til gengæld stærkt. Og resultatet...