Kontakt Julie Lindegaard
Kom på mit nyhedsbrev og få tips og tricks om PR
Skriv din mail herunder, så får du automatisk gode råd og overvejelser, inden du kontakter medierne for omtale.
Når du skriver dig op, så giver du tilladelse til, at jeg må skrive til dig.
Hvis du ikke vil høre fra mig, kan du altså trykke afmeld i bunden af mailen, eller kontakte mig på post@julielindegaard.dk, så sletter jeg straks dine info.
Læs mere på bloggen
Leder på sociale medier – sådan gør du dig synlig
Synlighed er vigtigt. Vi ved, at når kunderne skal vælge leverandør og produkter er kendskab vigtigt. Vi ved, at det er nemmere at tiltrække medarbejdere, når man har et stærkt brand. Som leder tænker du måske: Pyh, det har vi heldigvis marketing/kommunikation/salg...
Filmturisme – sådan får du mere ud af filmholdets besøg
Den danske turistbranche har fået øje på effekterne af filmoptagelser. At blive eksponeret i film- og TV-serier er massiv branding og skaber fundament for enorm tiltrækning af turister. Men branchen skal også få øje på mere end blot de brandingmæssige effekter. Der er...
Et logo er ikke bare et logo…
Odense Teater trængte til nyt visuelt udtryk, og det tog mig og min afdeling fire år – fra jeg startede i mit job som kommunikations- og salgschef - til det lykkedes. Oplæbet var langt. Men da arbejdet først blev sat i gang, gik det til gengæld stærkt. Og resultatet...
Navnestof hitter – folk følger folk
Husker du at fortælle, når du skifter job? De fleste af os ved godt, at det giver masser af likes og skønne kommentarer fra netværket, når vi deler det på sociale medier, som Facebook og Linkedin. Men deler du det også med dit faglige netværk, og dem, der gerne vil...
Hvordan skriver jeg en pressemeddelelse?
Hvordan får jeg medierne til at skrive om mig og min virksomhed? Hvad skal der stå i den mail, jeg skriver og hvad skal jeg sige, når jeg snakker med en journalist? 0g ja, hvorfor skriver de ikke om mig?Det er nogle af de spørgsmål, jeg er blevet stillet oftest de...
Sådan bliver du en god moderator på Clubhouse?
Klubhuset er åbent - og danskerne vælter ind på den nye sociale platform Clubhouse, der er baseret på live lyd - og samtaler. Her kan du lave rum og starte samtaler om stort og småt - og snakken er igang. Der udveksles masser af indhold, meninger og debat. Men en ting...