Bliv synlig i medierne
BLIV SYNLIG I MEDIERNE er en konkret guide til den gode kontakt til pressen. Bogen giver en praktisk indføring i hvordan du og din virksomhed kan bruge PR og medieomtale som et værktøj til øget synlighed.
Bogen gennemgår de forskellige forberedelsesfaser og overvejelser du med fordel kan gå igennem, før du kontakter en journalist.
Du får gode råd til, hvordan du skal præsentere dine historier, så du fanger mediernes interesse.
Du får tjeklister guide til den gode pressemeddelelse og gode råd om hvordan du sikrer at din historie ender på den rigtige journalists skrivebord – og bliver læst.
Bogen er et konkret og kærligt skub til at komme i gang med PR.
Undervisning, foredrag og workshop på baggrund af bogen kan bookes – spørg på pris her.
Kom på mit nyhedsbrev og få tips og tricks til PR
Skriv din mail herunder, så får du automatisk gode råd og overvejelser, inden du kontakter medierne for omtale.
Når du skriver dig op, giver du tilladelse til, at jeg må skrive til dig.
Når du ikke vil høre mere fra mig, kan du trykke afmeld i bunden af mailen, eller kontakte mig på post@julielindegaard.dk, så sletter jeg straks dine info.
Klar til Seedster 7.0
Jeg har fået den store mulighed at være mentor og oplægsholder på iværksætterkonferencen Seedster. Der er et kæmpe event i Spanien, hvor iværksætter Jesper Buch, Malene von Kiær og det seje tema bag skyder 7.0-udgaven igang sammen med 300 iværksættere og nogle af de...
Leder på sociale medier – sådan gør du dig synlig
Synlighed er vigtigt. Vi ved, at når kunderne skal vælge leverandør og produkter er kendskab vigtigt. Vi ved, at det er nemmere at tiltrække medarbejdere, når man har et stærkt brand. Som leder tænker du måske: Pyh, det har vi heldigvis marketing/kommunikation/salg...
Navnestof hitter – folk følger folk
Husker du at fortælle, når du skifter job? De fleste af os ved godt, at det giver masser af likes og skønne kommentarer fra netværket, når vi deler det på sociale medier, som Facebook og Linkedin. Men deler du det også med dit faglige netværk, og dem, der gerne vil...
Hvordan skriver jeg en pressemeddelelse?
Hvordan får jeg medierne til at skrive om mig og min virksomhed? Hvad skal der stå i den mail, jeg skriver og hvad skal jeg sige, når jeg snakker med en journalist? 0g ja, hvorfor skriver de ikke om mig?Det er nogle af de spørgsmål, jeg er blevet stillet oftest de...