Hvordan skriver jeg en pressemeddelelse?

Hvordan får jeg medierne til at skrive om mig og min virksomhed? Hvad skal der stå i den mail, jeg skriver og hvad skal jeg sige, når jeg snakker med en journalist? 0g ja, hvorfor skriver de ikke om mig?
Det er nogle af de spørgsmål, jeg er blevet stillet oftest de seneste 20 år.
Mit svar er altid et andet spørgsmål – nemlig: hvorfor skal de skrive om dig? 

For en del år siden skrev jeg en bog Bliv synlig i medierne. Børsens Forlag udgav et par oplag, og siden har den været udsolgt. Nu har jeg besluttet at opdatere den – og genudgive den 1.6 2021. 
Og du kan allerede nu får et lille sneakpeak fra bogen – Tjeklisten til den gode pressemeddelelse direkte i din mailboks.
Tjeklisten er til selvstændige og virksomheder, der gerne vil være mere synlige i medierne, men har brug for hjælp til at finde ud af, hvad der er det vigtige – set fra journalistens stol.
Smid din email ind via dette link – så sørger jeg for, at tjeklisten lander i den mailboks med det samme. Kvit og frit. Og så får du automatisk besked, når bogen er klar fra tryk.

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *